SZKOLENIE STACJONARNE OTWARTE

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W HOTELU I

STANDARD USALI XII Edycja

 

 

 

PODSTAWOWE INFORMACJE: 

W styczniu 2025 roku został opublikowany nowy, XII standard USALI z mocą obowiązywania od stycznia 2026 roku. Standard ten będzie przedmiotem niniejszego szkolenia. Warto jest zapoznać się z nowymi rozwiązaniami obowiazującymi we współczesnej rachunkowosci i raportowaniu w branży HoReCa.

Szkolenia dla hotelarzy obejmują dwa, pełne dni. Dzień pierwszy poświęcony jest części teoretycznej, zaś drugi warsztatom komputerowym i praktycznym zajęciom z zakresu standardu USALI i szkolenia z budżetowania.

Dzień 1. Podstawy zarządzania kosztami i informacją w hotelu. Wprowadzenie do standardu USALI

Zajęcia pozwolą odpowiedzieć Państwu na następujace zagadnienia:

  • typologia rachunkowości, plan kont, rachunek zysków i strat

  • rola i miejsce rachunkowości zarządczej, podstawowe rodzaje kosztów, model Break-Even Point i analiza what-if...

  • wprowadzenie do standardu USALI XII Edycja, Sprawozdanie Operacyjne, koszty i przychody wg Departamentów Operacyjnych, Operacyjne Koszty Niepodzielone i Nieoperacyjne Przychody i Koszty, wskaźniki sprawności operacyjnej hotelu.

  • najważniejsze zmiany w XII Edycji w stosunku do edycji poprzedzającej 

Dzień 2. Standard USALi i budżetowanie - warsztaty komputerowe

  • analiza wyników w oparciu o wskaźniki operacyjne

  • przygotowanie budżetu rocznego hotelu - case study

  • analiza wykonania budżetu w oparciu o wskaźniki operacyjne

TERMINY I MIEJSCA SZKOLEŃ

Hotel DeSilva Piaseczno***, ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno, współrzędne GPS: N 52o 5' 10" E 21o 1' 15"

  • przewidywany termin IV kwartał 2025

Wrocław - lokalizacja zostanie podana w późniejszym terminie

  • 15-16 maja 2025

ZASADY UCZESTNICTWA

Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są mailowo z wykorzystaniem arkusza zgłoszenia pobieranego ze strony (link poniżej). Zwrotnio uczestnik otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z danymi do płatności. Po zaewidencjonowaniu płatności wystawiana jest faktura VAT. Opłaty należy wnieść przed rozpoczęciem szkolenia zgodnie z terminem płatności zamieszczonym na fakturze. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

OPŁATA I RABATY

Cena uczestnictwa za jedną osobę wynosi 1.350 zł netto + 23% VAT i obejmuje:

  • udział w szkoleniu 

  • materiały szkoleniowe

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • lunche i przerwy kawowe

  • miejsce parkingowe

Zgłoszenie 2 osób

15% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie 3 i więcej osób

25% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie „First minute” do 10 lutego 2025

20% rabatu od ceny podstawowej

Rabaty nie ulegają sumowaniu - stosowany jest wariant korzystniejszy dla Uczestnika. 

Zgłoszenia uczestnictwa można dokonywać poprzez

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO POBRANIA

 

TRENERZY

 

Cezary Sarnecki
Partner SECCO Hospitality Financial Management

Cezary Sarnecki jest związany z branżą hotelarską od 2006 roku. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. funkcje Głównego Księgowego i Dyrektora Finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także Dyrektora Generalnego i Dyrektora Finansowego w grupie Hotele DeSilva. Był odpowiedzialny za otwarcie hotelu DeSilva Katowice oraz za kompleksowe zarządzanie obiektem w zakresie operacyjnym i finansowym, w tym za optymalizację przychodów oraz kosztów hotelu. Wieloletni trener i szkoleniowiec w różnych organizacjach szkoleniowych. Autor ponad 50 artykułów dedykowanych USALI i controllingowi w branży hotelarskiej publikowanych w czasopismach branżowych „Hotelarz”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Zarządzanie i Controlling”, "Biznes Hotel" i "Hotel Management" oraz w wydawnictwach akademickich. Absolwent studiów doktoranckich w SGH i międzynarodowych studiów MBA sygnowanych przez konsorcjum uczelni: Uniwersytet Warszawski University of Antwerp, Free University of Brussels i Bergische Universitat Wuppertal. Certyfikowany Główny Księgowy i członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
 

Jarosław Podniesiński
Partner SECCO Hospitality Financial Management

Jarosław Podniesiński z branżą hotelarską jest związany od ponad 20 lat. W czasie swojej pracy zawodowej był odpowiedzialny za stworzenie oraz realizacje polityki finansowo-księgowej dla renomowanych polskich hoteli oraz międzynarodowych sieci hotelarskich. Jako Kontroler Finansowy, Główny Księgowy, p.o. Dyrektora Finansowego odpowiadał za optymalizację przychodów oraz efektywną gospodarkę kosztową. Przygotowywał procedury pre-openingowe przed otwarciem obiektów hotelowych oraz wprowadzał procedury controllingu. Specjalizuje się we wdrażaniu międzynarodowych standardów zarządzania w hotelarstwie. Trener i szkoleniowiec SECCO oraz konsultant ds. USALI. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

... formularz kontaktowy

Zaufali nam