SZKOLENIE STACJONARNE OTWARTE

ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ W HOTELU I STANDARD USALI

 

 

 

PODSTAWOWE INFORMACJE: 

Szkolenie obejmuje dwa, pełne dni. Dzień pierwszy poświęcony jest części teoretycznej uzupełnianej ćwiczeniami, zaś drugi warsztatom komputerowym i praktycznym zajęciom z zakresu standardu USALI i budżetowania.

Dzień 1. Podstawy zarządzania kosztami i informacją w hotelu. Wprowadzenie do standardu USALI

Zajęcia pozwolą odpowiedzieć Państwu na następujace zagadnienia:

  • rola i miejsce rachunkowości zarządczej, plan kont, podstawowe sprawozdania finansowe i analiza wskaźnikowa

  • podstawowe rodzaje kosztów, model Break-Even Point

  • wprowadzenie do standardu USALI, Sprawozdanie Operacyjne, koszty i przychody wg Departamentów Operacyjnych, Operacyjne Koszty Niepodzielone i Nieoperacyjne Przychody i Koszty

  • Metodologia tworzenia budżetu w powiazaniu z krytycznymi wartościami biznesplanu.

Dzień 2. Standard USALi i budżetowanie - warsztaty komputerowe

  • konwersja danych z "obrotówki" do standardu USALI

  • analiza wyników w oparciu o wskaźniki operacyjne

  • przygotowanie budżetu rocznego hotelu - case study

  • analiza wykonania budżetu w oparciu o wskaźniki operacyjne

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Termin szkolenia: terminy na 2022 rok nie zostały jeszcze ustalone

Miejsce szkolenia: Hotel DeSilva Piaseczno***, ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno, współrzędne GPS: N 52o 5' 10" E 21o 1' 15"

ZASADY UCZESTNICTWA

Zgłoszenia na szkolenie przyjmowane są mailowo z wykorzystaniem arkusza zgłoszenia pobieranego ze strony (link poniżej). Zwrotnio uczestnik otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z danymi do płatności. Po zaewidencjonowaniu płatności wystawiana jest faktura VAT. Opłaty należy wnieść przed rozpoczęciem szkolenia zgodnie z terminem płatności zamieszczonym na fakturze. Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń

OPŁATA I RABATY

Cena uczestnictwa za jedną osobę wynosi 1.350 zł netto + 23% VAT i obejmuje:

  • udział w szkoleniu 

  • materiały szkoleniowe

  • certyfikat ukończenia szkolenia

  • lunche i przerwy kawowe

  • miejsce parkingowe

Zgłoszenie 2 osoby

5% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie 3 i 4 i kolejnej osoby

10% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie „First minute”

10% rabatu od ceny podstawowej

Rabaty "first minute" i liczone od liczby uczestników sumują się. Rezerwując pobyt w Hotelu DeSilva Piaseczno za pośrednictwem Organizatora szkolenia można uzyskać korzystniejszą ofertę pokoju ze śniadaniem. 

Zgłoszenia uczestnictwa można dokonywać do _________ poprzez

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO POBRANIA

 

TRENERZY

 

Cezary Sarnecki
Partner SECCO Hospitality Financial Management

Cezary Sarnecki jest związany z branżą hotelarską od 2006 roku. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. funkcje Głównego Księgowego i Dyrektora Finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także Dyrektora Generalnego i Dyrektora Finansowego w grupie Hotele DeSilva. Był odpowiedzialny za otwarcie hotelu DeSilva Katowice oraz za kompleksowe zarządzanie obiektem w zakresie operacyjnym i finansowym, w tym za optymalizację przychodów oraz kosztów hotelu. Wieloletni trener i szkoleniowiec w różnych organizacjach szkoleniowych. Autor kilkudziesięciu artykułów dedykowanych USALI i controllingowi w branży hotelarskiej publikowanych w czasopismach branżowych „Hotelarz”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Zarządzanie i Controlling” oraz w wydawnictwach akademickich. Absolwent studiów doktoranckich w SGH i międzynarodowych studiów MBA sygnowanych przez konsorcjum uczelni: Uniwersytet Warszawski University of Antwerp, Free University of Brussels i Bergische Universitat Wuppertal. Certyfikowany Główny Księgowy i członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trener i konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.
 

Jarosław Podniesiński
Partner SECCO Hospitality Financial Management

Jarosław Podniesiński z branżą hotelarską jest związany od ponad 20 lat. W czasie swojej pracy zawodowej był odpowiedzialny za stworzenie oraz realizacje polityki finansowo-księgowej dla renomowanych polskich hoteli oraz międzynarodowych sieci hotelarskich. Jako K ontroler Finansowy, Główny Księgowy, p.o. Dyrektora Finansowego odpowiadał za optymalizację przychodów oraz efektywną gospodarkę kosztową. Przygotowywał procedury pre-openingowe przed otwarciem obiektów hotelowych oraz wprowadzał procedury controllingu. Specjalizuje się we wdrażaniu międzynarodowych standardów zarządzania w hotelarstwie. Trener i szkoleniowiec SECCO oraz konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

Zadzwoń teraz +48 609 282 934 +48 606 306 903
... formularz kontaktowy

Zaufali nam