Zarządzanie wynikiem hotelu

Revenue Management, Zarządzanie kosztami i USALI

SZKOLENIE

ZARZĄDZANIE WYNIKIEM HOTELU (REVENUE MANAGEMEMENT, COST MANAGEMENT i USALI)

Zawiera podstawy Revenue Management, rachunku kosztów oraz USALI. Pozwoli odpowiedzieć Państwu na następujące pytania:

  • Dlaczego warto inwestować w Revenue Management?
  • Co to jest Revenue Management i w jaki sposób pomaga zarządzać ceną?
  • Jakich informacji dostarcza Revenue Management, jak wpływa na poziom przychodów i wynik operacyjny hotelu.
  • Historia rozwoju Revenue Managementu, przykłady wdrożeń i poprawy wyników po wdrożeniach.
  • Ujęcie kosztów w zasadach Revenue Management.
  • Jakie są podstawowe wskaźniki stosowane w Revenue Management. Jak je interpretować?
  • Jak ocenić skuteczność i efektywność zarządzania w hotelem w zakresie zarządzania przychodem? Gdzie i jak szukać optymalizacji przychodów? Jak polepszyć wynik finansowy hotelu?
  • Jakie są podstawowe rodzaje kosztów i jak wykorzystać je przy podejmowaniu decyzji operacyjnych?
  • Co można wyczytać ze sprawozdań finansowych oraz ich analizy wskaźnikowej?
  • Co to jest Uniform System of Accounts for the Lodging Industry (USALI) i dlaczego hotelarze uważają ten system za najlepszy do podejmowania decyzji? Jakie korzyści daje stosowanie USALI?
  • Jakie zmiany wprowadziła XI wersja USALI , obowiązująca od 1 stycznia 2015?
  • Jakie wskaźniki służą do analizy sprawności operacyjnej hotelu i jego działów? Jak je interpretować?
  • Jak ocenić skuteczność i efektywność zarządzania hotelem w aspekcie kosztowym? Gdzie i jak szukać optymalizacji kosztów? Jak polepszyć wynik finansowy hotelu?
  • Jakie korzyści przynosi proces budżetowania i analiza jego wykonania? W jaki sposób zwiększyć zaangażowanie zespołu w pracę poprzez delegowanie jasnych, kwantyfikowalnych celów? Czy system motywacyjny może być oparty o USALI?
  • Metodologia tworzenia budżetów i rodzaje technik budżetowania. Jakie wartości zawarte w planie inwestycyjnym powinny determinować budżet? W jaki sposób należy konstruować budżet operacyjny wg USALI aby uwzględnić zwrot z inwestycji?

PROGRAM SZKOLENIA

1. Zarządzanie kosztami i standard USALI

Dzień pierwszy - wykład i ćwiczenia. Przewidywany czas zajęć 10:00 – 18:00

  • Typologia kosztów i podstawy podejmowania decyzji operacyjnych;
  • Ćwiczenia związane z podejmowaniem decyzji operacyjnych.
  • Struktura Sprawozdania Operacyjnego USALI;
  • Departamenty Operacyjne i Operacyjne Koszty Niepodzielone – charakterystyka przychodów i kosztów wg USALI;
  • Statystyki i wskaźniki sprawności operacyjnej wg USALI;
  • Metodologia tworzenia budżetów;
  • Ćwiczenia związane z techniką Hubbarta tworzenia budżetu.

Dzień drugi – warsztaty komputerowe. Przewidywany czas zajęć 10:00 – 17:00

  • Konwersja danych z „obrotówki” do formatu USALI;
  • Przygotowanie budżetu rocznego dla określonego w case study;
  • Analiza wykonania budżetu w oparciu o wskaźniki sprawności operacyjnej hotelu

2. Revenue Management

Dzień pierwszy - wykład i ćwiczenia. Przewidywany czas zajęć 10:00 – 18:00

  • Wprowadzenie do RM – czym jest - definicje;
  • Obszary oddziaływań Revenue Managementu;
  • Przebieg procesu Zarządzania Przychodami - etapy;
  • Umiejscowienie Revenue Managementu w Organizacji – przykłady rozwiązań;
  • Szersze spojrzenie na Revenue Managemet – inspiracja innymi branżami;
  • Historia rozwoju RM – przykłady wdrożeń i ich skutki;
  • Aspekt kosztowy w decyzjach RM;
  • Przykładowe scenariusze strategii sprzedaży;
  • Gra segmentami, cenami i typami pokoi;
  • Sposoby zarządzania dostępnością;
  • Kim jest konkurent, czynniki wpływające na poziom ceny;
  • Wcielenie się w role Revenue Managera – gra dla uczestników.

Dzień drugi – warsztaty komputerowe. Przewidywany czas zajęć 10:00 – 17:00

  • Zastosowanie Revenue Management w praktyce
  • Zastosowanie Revenue Management w excelu – przykłady, scenariusze, wyliczenia
  • Opis technologii wspierającej Revenue Management
  • Przykłady wykorzystania technologii Revenue Management
  • Omówienie sytuacji technologicznej w obiektach uczestników szkolenia i rekomendacja dalszych kroków pod kątem Revenue Management

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA

Moduł Zarządzanie kosztami i USALI (teoria i warsztaty) - terminy:

• 18 i 19 października

 

Moduł Revenue Management (teoria i warsztaty) - terminy:

• 8 i 9 listopada

Miejsce szkolenie – Hotel DeSilva*** Piaseczno k/Warszawy ul. Puławska 42,

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Cena uczestnictwa za jedną osobę wynosi:

• 1.350 zł netto + 23% VAT za udział w module USALI (szkolenie dwudniowe)

• 1.350 zł netto + 23% VAT za udział w module Revenue Management (szkolenie dwudniowe)

• 2.350 zł netto + 23% VAT za udział w obydwu powyższych modułach (szkolenie czterodniowe)

Zgłoszenia przyjmujemy do 30 września 2018 lub do wyczerpania miejsc

Cena uczestnictwa obejmuje:

  • Udział w szkoleniu;
  • Lunche i przerwy kawowe;
  • Materiały szkoleniowe;
  • Certyfikat ukończenia szkolenia;
  • Miejsce parkingowe.

Systemy rabatowe:

Zgłoszenie 2 osoby

5% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie 3 i 4 i kolejnej osoby

10% rabatu od ceny podstawowej

Zgłoszenie „First minute” (do 30 czerwca)

20% rabatu od ceny podstawowej

Rabaty „First Minute” oraz za liczbę zgłoszonych osób sumują się ze sobą. Udzielenie rabatów warunkuje wniesienie opłaty na konto Organizatora w terminie określonym na fakturze. Wszelkie informacje nt. opłat znajdują się na formularzu zgłoszeniowym.

Zgłoszenia uczestnictwa można dokonywać poprzez

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DO POBRANIA

dostępny na stronie www.secco.com.pl

lub pod numerem telefonu

(22) 863-89-42

 

 

Trenerzy

Krzysztof Głąbiński

Założyciel eliteadvices.com – firmy coachingowej dla hotelarzy, wspierającej rozwój sprzedaży, marketingu i revenue management. Współtwórca i partner pierwszej technologii z dziedziny ‘price intelligence’ wspierającej hotelarzy w podejmowaniu decyzji cenowych: www.ratemetrics.com

Kris (Krzysztof Głąbiński) Przez ponad 14 lat pracował budując od podstaw Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucję, wdrażając ją w sprzedaż i marketing w liniach litniczych w wielu rynkach Europy. Ma doświadczenie w zarządzaniu Revenue Management w hotelach małych i dużych sieciowych. Kris ma tez spore doświadczenie w technologii dystrybucji i Revenue management. Obecnie większość czasu poświęca na budowanie rozwoju Ratemetrics.com, technologii z dziedziny ‘price intelligence’, która w ciągu 6 miesięcy wspiera już kilkaset obiektów na całym świecie. Kris jest też coachem, członkiem stypendium akademii Stevena Chandlera, certyfikowanym biznes- coachem z American University of NLP. Kris odpowiedzialny jest za jakość szkoleń Revenue Management i Dystrybucji oraz coachingu. Często jest prezenterem.

Cezary Sarnecki

Partner SECCO Hospitality Financial Management

Cezary Sarnecki jest związany od ponad 13 lat z branżą hotelarską. W czasie swojej pracy zawodowej pełnił m.in. funkcje Głównego Księgowego i Dyrektora Finansowego w Hotelu Courtyard by Marriott oraz w Spółce Zarządzającej Port-Hotel, a także Dyrektora Generalnego i Dyrektora Finansowego w grupie Hotele DeSilva. Był odpowiedzialny za otwarcie hotelu DeSilva Katowice oraz za kompleksowe zarządzanie obiektem w zakresie operacyjnym i finansowym, w tym za optymalizację przychodów oraz kosztów hotelu. Wieloletni trener i szkoleniowiec w różnych organizacjach szkoleniowych. Autor kilkudziesięciu artykułów dedykowanych USALI i controllingowi w branży hotelarskiej publikowanych w czasopismach branżowych „Hotelarz”, „Controlling i Rachunkowość Zarządcza”, „Zarządzanie i Controlling” oraz w wydawnictwach akademickich. Absolwent studiów doktoranckich w SGH i międzynarodowych studiów MBA sygnowanych przez konsorcjum uczelni: Uniwersytet Warszawski University of Antwerp, Free University of Brussels i Bergische Universitat Wuppertal. Certyfikowany Główny Księgowy i członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, trener i konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates.

Jarosław Podniesiński

Partner SECCO Hospitality Financial Management

Jarosław Podniesiński z branżą hotelarską jest związany od ponad 20 lat. W czasie swojej pracy zawodowej był odpowiedzialny za stworzenie oraz realizacje polityki finansowo-księgowej dla renomowanych polskich hoteli oraz międzynarodowych sieci hotelarskich. Jako K ontroler Finansowy, Główny Księgowy, p.o. Dyrektora Finansowego odpowiadał za optymalizację przychodów oraz efektywną gospodarkę kosztową. Przygotowywał procedury pre-openingowe przed otwarciem obiektów hotelowych oraz wprowadzał procedury controllingu. Specjalizuje się we wdrażaniu międzynarodowych standardów zarządzania w hotelarstwie. Trener i szkoleniowiec SECCO oraz konsultant ds. USALI w renomowanej austriackiej firmie consultingowej Gransier & Associates. Posiada licencję Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia biura rachunkowego.

Zadzwoń teraz +48 609 282 934 +48 606 306 903
... formularz kontaktowy

Zaufali nam